Regulamin hurtowni nova-2.pl



§1 Definicje

Sprzedawca - Nova-2 S.C. Marta Sułek, Czesław Sułek, adres: 43-100 Tychy, ul. Murarska 28 NIP: 646-00-11-669, który jest właścicielem i administratorem Hurtowni (Sklepu Internetowego ).

Hurtownia (Sklep) - serwis internetowy należący do Sprzedawcy, dostępny pod adresem www.nova-2.pl, za pośrednictwem którego Klient może zakupić od Sprzedawcy Towary. Służy do obsługi sprzedaży Klientów prowadzących działalność gospodarcza. 

Klient - każda osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna na rzecz której zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczna lub z którą zawarta może być umowa sprzedaży z wyłączeniem osób fizycznych dokonujących czynności prawnych niezwiązanych bezpośrednio z ich działalnością gospodarczą lub zawodową (konsument).

Regulamin - niniejszy regulamin określający zasady świadczenia usług drogą elektroniczną przez Sprzedawcę.

Towar - rzecz ruchoma, prezentowana w Sklepie, mogąca być przedmiotem umowy sprzedaży, szczegółowo określona w zamówieniu.

Zamówienie - usługa dostępna na stronie internetowej Sklepu, za pomocą której Klient posiadający konto użytkownika, może dokonać zakupu Towarów.

§2 Postanowienia ogólne

Niniejszy Regulamin określa zasady zawierania pomiędzy Sprzedawcą a Klientem umowy sprzedaży Towaru, przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość oraz korzystania przez Klienta ze Sklepu, dostępnego pod adresem internetowym www.nova-2.pl/content/3-regulamin.

W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 9 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.). Regulamin skierowany jest do wszystkich Klientów Sklepu. Klient zobowiązany jest do przestrzegania wszystkich postanowień Regulaminu. Sprzedaż odbywa się na podstawie wersji niniejszego Regulaminu obowiązującej w momencie złożenia zamówienia.

Wszystkie informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu, odnoszące się do produktów (łącznie z cenami), nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego, lecz zaproszenie do zawarcia umowy określone w art.71 Kodeksu Cywilnego.

§ 3 Przyjmowanie i realizacja zamówień

Warunkiem korzystania z usług Hurtowni Internetowej jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacja. Składając zamówienie Klient akceptuje treść Regulaminu.

Zamówienia od Klientów są przyjmowane za pośrednictwem strony www.nova-2.pl, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Klient po złożeniu zamówienia dostaje potwierdzenie złożonego zamówienia za pośrednictwem korespondencji e-mailem.

Po otrzymaniu przez Klienta potwierdzenia przyjęcia oferty, rozpoczyna się proces realizacji zamówienia przez Sprzedawcę, przy czym:

  • w przypadku złożenia zamówienia płatnego przy odbiorze – proces ten rozpoczyna się najpóźniej następnego dnia roboczego po jego potwierdzeniu przez Sprzedawcę,

  • w przypadku złożenia zamówienia płatnego przelewem tradycyjnym - rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty za złożone zamówienie na rachunku bankowym Sklepu.

Zamówienia złożone w Sklepie są realizowane w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach 08.00 – 12.00.

Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura vat.

Dostępnymi środkami porozumiewania się Klienta ze Sklepem są:

  • Telefon – 601 950 380 - w godzinach realizacji zamówień

  • E-mail – hurtownia@nova-2.pl – całodobowo

  • Adres korespondencyjny –Nova-2 S.C. Marta Sułek, Czesław Sułek, ul. Sadowa 12, 43-100 Tychy

  • Formularz kontaktowy dostępny na stronie www.nova-2.pl/kontakt

Podana w zamówieniu cena stanowi całkowitą cenę jaką Klient zobowiązany będzie zapłacić wraz z należnym podatkiem oraz kosztem dostawy.

W przypadku, gdy po potwierdzeniu przyjęcia zamówienia od Klienta, realizacja zamówienia okaże się niemożliwa z przyczyn innych niż brak Towaru w Hurtowni Internetowej, na przykład gdy zakup Towaru przez Sprzedawcę nie będzie możliwy w czasie przewidzianym na realizację zamówienia, Sprzedawca poinformuje Klienta o niemożności realizacji zamówienia e-mailem lub telefonicznie. Sprzedawca wówczas może zaproponować Klientowi wybór jednej z poniższych opcji :

  1. anulowanie całości zamówienia (wybór tej opcji przez Klienta zwalnia Sprzedawcę z obowiązku realizacji zamówienia)

  2. anulowanie zamówienia w części, w której jego realizacja nie jest możliwa w racjonalnym terminie (wybór tej opcji przez Klienta zwalnia Sprzedawcę z realizacji zamówienia w zakresie, w jakim nie jest ona możliwa)

  3. podział zamówienia oraz określenie terminu realizacji zamówienia w części, której realizacja w danym czasie nie jest możliwa (wybór tej opcji przez Klienta powoduje, że Sprzedawca prześle Towary w odrębnych przesyłkach, a Klient nie będzie ponosił dodatkowych kosztów dostawy związanych z podziałem zamówienia na części).

§4 Koszty dostawy i czas realizacji zamówienia

Realizacja wysyłki zamówienia w Hurtowni Internetowej odbywa się pośrednictwem Poczty Polskiej, Paczkomatów lub kuriera DPD. Możliwy jest również osobisty odbiór zamówienia w sklepie przy ulicy Sadowej 12 w Tychach.

Opłata za wysyłkę (ceny w zł):

      • do 30 kg: 20,50 złotych kurier DPD

W przypadku odbioru osobistego w hurtowni w Tychach przy ul. Sadowa 12 opłaty za wysyłkę nie pobiera się.

Zamówienia składane w Hurtowni Internetowej są realizowane wyłącznie w dni robocze. Zamówienia składane w soboty, niedziele i święta są realizowane pierwszego kolejnego dnia roboczego.

Czas oczekiwania na przesyłkę wynosi 5 dni. Na czas oczekiwania składa się czas realizacji zamówienia (skompletowanie towarów do zamówienia) + przewidywany czas dostawy (już od 24 godzin w przypadku terytorium Polski).

W przypadku sprzedaży wysyłkowej podmiot dostarczający Towar uprawniony jest do sprawdzenia tożsamości osoby odbierającej Towar zamówiony w Sklepie.

W przypadku osobistego odbioru zamówienia w sklepie w Tychach przy ulicy Sadowej 12, osoba wydająca Towar ma prawo sprawdzić tożsamość osoby odbierającej.

§5 Formy płatności

W ramach funkcjonowania Sklepu możliwe są następujące sposoby płatności:

  • za pobraniem – przy odbiorze przesyłki

  • przelewem na rachunek bankowy 56 1940 1076 3095 6249 0000 0000 Credit Agricole Bank Polska S.A.

Nie ma możliwości zapłaty za część zamówienia przy odbiorze przesyłki i za część przelewem.

Klient, który wybrał opcję płatności przelewem, jest zobowiązany do uiszczenia opłaty za złożone zamówienie w terminie do 10 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. W przeciwnym wypadku oferta Sprzedawcy nie jest wiążąca i zamówienie zostaje usunięte z systemu. W tytule płatności wystarczy podać tylko numer składanego zamówienia. Istnieje możliwość przedłużenia terminu zapłaty za zgodą Sklepu.

§ 6 Reklamacja

Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne Towaru w zakresie określonym w art. 556 i następne ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014, poz. 121)

Wada fizyczna Towaru polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową, a więc jeżeli Towar nie posiada właściwości, które powinien mieć ze względu na cel umowy, wynikający z okoliczności lub przeznaczenia, nie ma właściwości, o których Sprzedawca zapewnił Klienta, nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sprzedawcę przy zawarciu umowy, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia, Towar został wydany Klientowi w stanie niezupełnym.

Wada prawna Towaru zachodzi wówczas, gdy Towar stanowi własność osoby trzeciej albo jest obciążony prawem osoby trzeciej, gdy ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzeniu wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu.

Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Klientowi.

Sprzedawca jest odpowiedzialny za tytułu rękojmi za wady fizyczne Towaru, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.

Jeżeli Towar ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy Towar na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniany lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady.

Jeżeli Towar ma wadę, Klient może również żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady.

Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.

Sprzedawca zobowiązuje się ustosunkować do reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

Jeżeli reklamacja jest uzasadniona Sprzedawca zobowiązuje się wymienić wadliwy Towar na wolny od wad lub usunąć wadę w terminie 14 dniu od dnia zgłoszenia reklamacji przez Klienta.

Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady.

Klient realizujący uprawnienia wynikające z rękojmi na koszt Sprzedawcy dostarczy wadliwy Towar Sprzedawcy na adres Nova-2 S.C. Marta Sułek, Czesław Sułek, Ul. Sadowa 12, 43-100 Tychy

§7 Ochrona danych osobowych

Składając zamówienia Klient wyraża zgodę na przetwarzanie podanych przez niego danych osobowych w celu realizacji i obsługi zamówienia oraz przesyłania materiałów marketingowych przez Sprzedawcę, który jest jednocześnie administratorem danych osobowych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych.

Dane osobowe znajdujące się w bazie danych Sprzedawcy nie są przekazywane podmiotom nie uczestniczącym w realizacji umowy sprzedaży.

Klient zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych ma prawo wglądu do swoich danych osobowych, możliwość ich poprawiania oraz usunięcia. Sprzedawca zapewnia każdemu Klientowi prawo kontroli przetwarzania danych zgodnie z art. 32 ustawy o ochronie danych osobowych.

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak zgody na przetwarzanie danych osobowych uniemożliwia zrealizowanie zamówienia Klienta.

Szczegółowe informacje w zakresie danych osobowych i ochrony prywatności zostały zawarte w zakładce „Polityka prywatności” na stronie Sklepu.

Sprzedawca zastrzega sobie prawo do ujawniania współpracującym ze Sprzedawcą firmom i serwisom internetowym zbiorczych, ogólnych zestawień statystycznych dotyczących Klientów. Zestawienia takie dotyczą oglądalności stron internetowych Sklepu i nie zawierają danych osobowych Klientów.

Sprzedawca stosuje mechanizm plików "cookies", które podczas korzystania przez Klientów ze Sklepu, zapisywane są przez serwer Sprzedawcy na dysku twardym urządzenia końcowego Klienta. Stosowanie plików "cookies" ma na celu zapewnienie poprawnego działania stron internetowych Sklepu na urządzeniach końcowych Klientów. „Cookies” nie mają na celu identyfikacji Klientów. Każdy Klient może wyłączyć mechanizm „cookies” w przeglądarce internetowej swojego urządzenia końcowego. Sprzedawca wskazuje, że wyłączenie „cookies” może jednak spowodować utrudnienia lub uniemożliwić korzystanie ze Stron Internetowych Sklepu.

§8 Rejestracja konta w Hurtowni Internetowej

W celu utworzenia Konta Klienta, Klient obowiązany jest dokonać Rejestracji. Rejestracja jest konieczna do składania przez Klientów zamówień w Sklepie. W celu rejestracji, Klient powinien wypełnić formularz rejestracyjny udostępniony przez Sprzedawcę na stronie internetowej Hurtowni Internetowej. Podczas rejestracji Klient ustala indywidualne hasło.

Klient powinien wypełnić wszystkie pola formularza rejestracyjnego, chyba że pole jest oznaczone jako opcjonalne. Informacje wpisane do formularza rejestracyjnego powinny dotyczyć wyłącznie Klienta i być zgodne z prawdą, przy czym Klient jest osobą odpowiedzialną za prawdziwość informacji wpisanych do formularza rejestracyjnego. Klient powinien wyrazić zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w formularzu rejestracyjnym w celu realizacji usług na podstawie umów zawartych zgodnie z Regulaminem. Klient oznaczając odpowiednie pole formularza rejestracyjnego powinien wyrazić wolę zawarcia umowy o świadczenie drogą elektroniczną na jego rzecz – świadczenie przez Sprzedawcę usługi prowadzenia konta Klienta, niewyrażenie przez Klienta woli zawarcia umowy uniemożliwia rejestrację i założenie konta Klienta w Sklepie.

Po wypełnionego formularza rejestracyjnego, Klient otrzymuje od Sprzedawcy drogą elektroniczną na adres e-mail podany przez Klienta potwierdzenie rejestracji. W tym momencie Klient i Sprzedawca zawierają umowę o świadczenie drogą elektroniczną usługi prowadzenia konta Klienta, od tego momentu Klient ma możliwość dostępu do swojego konta i dokonywania zmian danych podanych podczas rejestracji.

Klient ma obowiązek zachować swoje hasło w tajemnicy i powiadomić Sprzedawcę o jego ujawnieniu osobom trzecim. Po ujawnieniu hasła osobom trzecim, Klient powinien zmienić hasło.

Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niemożliwość lub utrudnienia w korzystaniu ze Sklepu wynikające z przyczyn leżących po stronie Klienta, w szczególności za utratę przez Klienta hasła lub wejście w jego posiadanie przez osoby trzecie. Administrator nie ma możliwości odczytania hasła do konta klienta. Sprzedawca odpowiada jeśli utrata przez Klienta lub wejście w posiadanie przez osoby trzecie jego hasła nastąpiło z przyczyn zawinionych przez Sprzedawcę lub przyczyn, za które Sprzedawca ponosi odpowiedzialność.

Każda ze Stron może rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną w każdym czasie i bez podania przyczyn, z zastrzeżeniem zachowania praw nabytych przez drugą Stronę przed rozwiązaniem tej umowy. Klient, który dokonał rejestracji w Sklepie może rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną poprzez zgłoszenie Sprzedawcy żądania usunięcia swojego konta, przy użyciu dowolnego środka komunikacji na odległość, w sposób umożliwiający zapoznanie się Sprzedawcy z oświadczeniem woli Klienta. Sprzedawca może rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną poprzez wysłanie do Klienta stosownego oświadczenia woli na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta podczas rejestracji.

§9. Różne

Regulamin określa zasady zawarcia i wykonania umowy sprzedaży Towarów znajdujących się na stronie Sklepu.

Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a Sprzedawcą. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej umowy następuje przez wydrukowanie i przekazanie Klientowi wraz z przesyłką dokumentów potwierdzających zakup towaru.

Regulamin dostępny jest dla wszystkich Klientów w wersji elektronicznej na stronie Sklepu www.nova-2.pl.

Do korzystania z Hurtowni Internetowej niezbędne jest posiadanie urządzeń pozwalających na dostęp do Internetu oraz przeglądarki zasobów internetowych umożliwiającej wyświetlanie stron www, a także podanie adresu e-mail umożliwiającego przesłanie informacji dotyczących realizacji zamówienia.

Zakazuje się osobom korzystającym z Hurtowni Internetowej (w tym Klientom) zamieszczania w nim treści bezprawnych.

W sprawach nieuregulowanych Regulaminem obowiązują przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Klienta będącego Konsumentem, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami Regulaminu a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, przyznającymi konsumentom uprawnienia, pierwszeństwo mają te przepisy.

Zabronione jest wykorzystywanie sklepu internetowego lub strony internetowej sklepu przez Klientów, Konsumentów lub osoby trzecie do przesyłania niezamówionej informacji handlowej.

Korzystając ze sklepu internetowego Sprzedawcy, Klient potwierdza, że jest świadom, że publiczny charakter sieci internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiązać może się z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania danych Klienta przez osoby nieuprawnione, dlatego Klient powinni stosować właściwe środki techniczne, które ograniczą te zagrożenia. W szczególności Klient powinien stosować programy antywirusowe i chronić swoją tożsamość podczas korzystania z internetu. Sprzedawca nigdy nie zwraca się do Klienta z prośbą o udostępnienie mu hasła dostępu do Hurtowni Internetowej w jakiejkolwiek formie.

§ 10. Postanowienia końcowe

Regulamin obowiązuje od dnia 01.09.2015. Treść niniejszego Regulaminu może zostać utrwalona poprzez wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w każdej chwili ze stron Hurtowni Internetowej. Regulamin może ulec zmianie. O zmianach w Regulaminie każdy Klient zostanie poinformowany przez umieszczenie przez Sprzedawcę na stronie głównej Hurtowni Internetowej wiadomości o zmianie Regulaminu, informacja ta będzie widoczna na stronie głównej Sklepu przez co najmniej 10 dni. Jeżeli Klient zarejestrował konto w Hurtowni Internetowej i wyraził zgodę na przetwarzanie danych osobowych, otrzyma e-maila z zawiadomieniem o zmianie Regulaminu. Jeżeli Klient nie zaakceptuje zmienionego Regulaminu, zobowiązany jest poinformować Sprzedawcę o braku akceptacji w terminie 10 dni od dnia otrzymania informacji o zmianie Regulaminu. Brak akceptacji skutkuje rozwiązaniem umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu.

Wszystkie zamówienia przyjęte przez Sprzedawcę do realizacji przed dniem zmiany Regulaminu są realizowane na podstawie regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez Klienta.